Belépés
ismeretlen vizekre
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Kincset érô
világunk mosolyai
Vöröslô szempárok
bújnak meg a sötétben
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (17 fő) Hétf. Márc. 16, 2020 2:53 pm-kor volt itt.


Share
 

 A Látkép

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
ÜzenetSzerző
TémanyitásTárgy: A Látkép   A Látkép EmptyPént. Jan. 05, 2018 2:18 pm

A látkép
Enigma-disease
2035-ben járunk. Történetünk helyszínéül USA egy tagállama szolgál, Oklahoma. Itt történtek ugyanis a múltbéli kísérletek és ez volt a kór elterjedésének központi területe is. A városok romokban állnak. A természet kezdi visszafoglalni a kihalt utcákat. A múlt élővilágát, s mutánsaink sokrétűségét egyaránt felleled az új világban. A felkutatható élelem egyre fogy, mit a múlt hagyott maga után. Mindössze a természetes táplálékforrás oldozhat fel az éhezés alól.




Kristályváros
Az első és ezidáig ismertek közül az egyetlen város, mely modernitásával és biztonságával henceghet. Biztonságának titka a különleges kristályból, vagyis a Khryll  kristályból (KRC) készült falai és fegyverei, melyekkel kiiktathatják a végső stádiumba elérő mutánsokat is. Hiszen a kristály gátolja a regenerációt és égeti a mutáns bőrt. A falai összesen 17 éve állnak, mit 2018-ban kezdtek el építeni. Azonban az utóbbi öt évben már nem fogadnak újabb túlélőket. Rendszerint elhajtják őket túlnépesedés okával. Azonban ha nem kíván távozni, semmi sem tartja vissza az őröket, hogy ki ne végezzék a kellemetlenkedőt. A modern falak között ugyanis a Kánaán rejtőzik, mi felidézi lakosaiban a múlt biztonságát és rutinját. Nem beszélve az áramról, ami a földön jelenleg egyedül itt működik, a városon belüli generátorok által. Persze vannak hátulütői. Ezek közül az egyik a folyamatos egészség ellenőrzések és a félvérekkel való osztozkodás. S habár gyűlölik rendszerint az új fajt, annak tudatában, hogy védelmüket képviselik, eltűrik őket. Bár szeretik kellő távol tudni maguktól, s nem restek, hogy ki mutassák negatív érzelmeiket az új faj iránt. Ennek fejében pedig körzetre különítették őket, ahol csak és kizárólag félvérek, tehát Silahk élhetnek, valamint velük egy házban laknak a Guardian társaik is, mintegy 0-24 órás felügyelet gyanánt, hogy ha bármi baj történne, egyből cselekedni tudjanak.
Ezen a körzeten fokozott ellenőrzéssel bizonyosodnak meg afelől, hogy a nem túl közkedvelt faj ne okozhasson bajt. Ezen körzeten túl, további öt karbantartott és lakott terület létezik Kristályvárosban. Ezeket a külön nyilvántartott területeket számokkal és betűkkel jelölik, azoknak fontossági sorrendje szerint.
A legfontosabb körzet a város számára két Lakókörzet, melyet A1-es és A2-es néven emlegetnek. Itt nincsenek boltok, se szórakozási lehetőségek. Csak és kizárólag lakóterületek, esetleg néhány játszótér. A különbség pedig a kettő között igen kézenfekvő. A befogadó képességük. Az A1-es körzet a zsúfoltabb, háztömbökből álló terület, míg az A2-es a kertváros hangulatát tükrözi. Jellemzően a tehetősebb réteg él a kertvárosnak becézett A2-es körzetben. Ez ugyan nem vásárlás és szándék alapján történik. Aki fontosabb munkát lát el, az az A2-es körzetbe lesz betelepítve, míg a bolti eladók és egyebek számára az A1-es adhat otthont. A "A" körzetek pedig mindössze azért fontosabbak az összes többinél, mert fokozott ellenőrzést igényelnek.
Második legfontosabb körzet az Ellátókörzet, amit neveznek szimplán A körzetnek is, de hivatalosan ez a B körzet, amit a városban élők ellátására hoztak létre. Itt csak és kizárólag munkálatok folynak. Földművelés, víztisztítás, állattartás, áramellátás, ruhanemű és eszközgyártás. Ez a legnagyobb körzet az összes közül.
A harmadik helyen áll a Központ, mely otthont ad a Consulatus tagjainak és a Kancellárnak, továbbá azok közeli hozzátartozóinak. Itt történik a Consulatus gyűlése is, ahol havi szinten összeülnek, hogy a város ügyeit rendezhessék. Továbbá az orvoslás is itt történik és minden fontosabb szerv, mint például a Polgárőrség központja is itt található.
Az utolsó helyen áll a Piackörzet, ami valóban hasonlóan szigorú ellenőrzésre szorul, azonban a szerepe miatt mégis az utolsó helyre sorolandó. Itt találhatóak a kávézók, kocsmák, piacok és butikok. Ez egy bevásárlóközpont, ami csak úgy, mint az Ellátókörzet, nem belakható terület.
Kristályvárosban köztudottan szűkös az élet -már ami a férőhelyet illeti, így a szabályokat, büntetőjogi eljárásokat ahhoz mérten szigorították. Egy kisebb bűn, mint garázdálkodásért is, már magasabb pénzbírságot szabhatnak ki az elkövetőre. A zárkát kisebb bűnök: zavargás-, verekedés- vagy gyorshajtás vonhatja maga után.  Továbbá magas rangú, tehetős személyeket a vagyon elkobzásával is büntethetik. Ezáltal könnyedén kegyvesztetté válhat akár egy konzultag is. Azonban a bűn mértékét figyelembe véve vonja maga után következményeit. Így szándékosan elkövetett ember ölésért halálbüntetés is járhat. A lopásért azonban hamar a falon túl végezheti az ember. Ugyanis Kristályváros nem tűr meg tolvajokat falai között.
A körzetek Consulokra vannak osztva, ahogy bizonyos tisztségek (katonaság, belrendészet, orvoslás) is. Összesen 9 arany C kitűzős személlyel rendelkezik Kristályváros, kik a Consul nevet viselik. A város fejét kancellárnak nevezik.
A városban van mobilhálózat, amit a Kristályváros maga szabadalmaztatott. Ezáltal természetesen a mobilhasználat is lehetséges. Azonban csak és kizárólag a város falain belül, és azon kívül 15 km-es körzetben elérhető a jel. Így akiknek azon túlra kell merészkednie, azok rádión kommunikálnak.
A Silahkat, akik annak ellenére, hogy az emberiségért harcolnak, a polgárőrség fokozottan ellenőrzi. Ha meglátnak egyet a körzetén kívül, azt nyomon követik. Ha pedig szabályt szeg, akkor hajlamosak erőszakosan fellépni ellene. Bármily nagyságú bűnt követett el.
A városban pénzt kapsz a munkádért és pénzért veheted meg a napi betevőt. Továbbá a piac eldugott zugaiban fellelhetsz a múlt kincseiből. Például: csomagolt édességek, cigaretta, könyvek és egyéb tárgyak a régmúltból.
A városon belül a legelterjedtebb közlekedési eszköz az elektromos bicikli és a bicikli. Azonban a Hybrid járművek és a tiszta elektronikailag hajtott négykerekű sem ritkaság. Az utóbbi a tehetősebbek kiváltsága.
Benzines gépjárművet csak és kizárólag a falakon túl dolgozók használnak. Silahk pedig nem ülhetnek kormány mögé.
Az autókat járató benzint, régmúlt időkről fennmaradó kutakból szerzik. S habár sok helyen már nem találni, de Kristályváros az évek során rengeteget felhalmozott.
Fegyverként KRC- kardokat, tőröket és egyéb közelharci eszközöket használnak. Ritkább esetben nyilakat és számszeríjakat is használnak. Küldetésenként kaphatnak lőfegyvereket, kristályporos lövedékekkel töltve. Ám ez csak indokolt alkalmakkor jár.


Atlantisz
Atlantiszban két testvériség van, melyek ellentétes eszmei értékekkel rendelkeznek. Az itt folyó történetszálak leginkább a két testvériség közötti viszályokon alapszanak. Ugyanakkor játszhatóak mezei túlélők is, akik nem tartoznak testvériséghez.

Kristályváros alatt meghúzódó, titkos csatorna rendszerekből, metró alagutakból álló egyeduralmú terület. Összesen 5 ki- és bejárattal rendelkezik melyekből 4 közvetlen a felszínre juttathat. A maradék egy a kristályváros által szigorúan ellenőrzött és megfigyelt csatornarendszerbe vezet. Központi területe a piac, ahol megannyi érdekes portékára lelhetnek lakosai és látogatói. Bár Atlantisz nem látogatható terület idegen számára, a kapuőrök könnyedén lefizethetőek szeszesitallal és tudatmódosító szerekkel. Azonban a pénzt vagy a csokit sem vetik meg. Alapvetően három körzettel rendelkeznek, melyek közül mindössze egy számít semleges körzetnek. A további kettő egy-egy testvériség fennhatósága alá tartozik.
Imagination - Itt található a Nameless testvériség céhháza, otthonai. Ezen túl a Nameless testvériség negyedének számít.
Hydra - Itt található a Tartarosz gyermekeinek céhháza, otthonai és a ritkaságok piaca. Ezen túl a Tartarosz gyermekei uralják.
Semleges körzet - Nem rendelkezik rajta ragadt névvel, miután se a Tartarosz gyermekei, se a Nameless testvériség nem uralja. Itt található Atlantisz túlélői zömének otthona és a nagy piac.

Atlantisz elsődleges lakosai a Nameless testvériség tagjai, azonban a lakosság zömét mégis betelepülő túlélők teszik ki. Otthonokul könnyűszerkezetes tákolt szobák szolgálnak, melyek a legjobb esetben egy tákolt fakáddal, -szekrényekkel, ülő alkalmatosságokkal, asztallal és ággyal vannak felszerelve. Illemhelyükül közös árnyékszékek szolgálnak.  Tisztálkodás lavorokban, tákolt fakádakban történik. Étkezésre büfék és kocsmák szolgálnak, ahol igencsak szegényes a felhozatal. Grillezett, sült, főtt húsok. Köretként a krumpli a legelterjedtebb a zöldségek mellett. Tészta és rízs nehezen megfizethető, a testvériség kiváltságának számít, ahogy az édességek és a gyümölcsök java is. A köznép feladata a termesztés, állattartás, vadászat és gyűjtögetés.
Atlantisz vezetői a Nameless testvériség, melynek élén az Unnamed áll. Titokzatos alak, akivel kizárólag a közvetítő, másnéven főpap kommunikálhat, illetve az, akit megtisztel jelenlétével. Az Unnamedet nem látni közösségben, remeteként éli életét egy, a szervezetnek is ismeretlen helyen, ahonnan igazgatja Atlantisz ügyeit. A Nameless testvériség érinthetetlennek számít a túlélők között, így, tagjaiktól rettegve, kerülik őket. A Nameless tagjai képviselik Atlantisz őrangyalait. Feladatuk megvédeni otthonukat a betolakodóktól, s minden lakosát az őket érő esetleges erőszaktól. Ugyanakkor nem szólíthatja meg őket senki. Csak akkor társaloghat tagjaival a köznép, ha az adott.
A földalatti város rendelkezik azonban még egy testvériséggel, mely a Nameless testvériséggel ellentétben nem hajlandó elfogadni ezt az alantas életformát. Napról napra egyre több Atlantiszi lakos csatlakozik a Tartarosz gyermekei által képviselt eszmékhez. Vannak, kik egyetértően bólogatnak a háttérből, s vannak, kik Hecate, a Tartarosz anyjának parancsait követve lépnek a tettek mezejére. A Tartarosz gyermekei és a Namelessek között igencsak kiélezett kapcsolat egy mindennapi kín Atlantisz békés lakosai számára.

A köznép feladata a termesztés, állattartás, vadászat és gyűjtögetés. Ezen felül kérvényezheti a Nameless főpapjánál piaci bódé-, kocsma- és egyéb kifőzde nyitását.
Atlantisz pénzneme a Drachma
A jelszó: A fémkapu ablakánál masszív, átható pillantást vet reád, s feleletet vár. A válaszod nem más, mint a semmi újra gondolva, a láthatatlan világ.  De elég ha csak a dőlt betűvel szedett részt mondod majd neki...


Wyndham Tulsa
A nevezetes otthon egy börtön, melynek több mint a 60%-a le van zárva. Eleinte az egész a rendelkezésükre állt, azonban hamar kiderült, hogy a börtön másik felébe egy helikopter ékelődött be, amivel lyukat ütött az intézet falán. Ez a lyuk épp elég ahhoz, hogy a nagyobb mutánsok, mint a ratog-ok, beférhessenek. Eleinte rejtélyes eltűnések voltak, később a félvérek állítani kezdték, hogy a börtön déli felében valami nagyobb garázdálkodik. Idővel meg is bizonyosodhatott a közösség az igazságról, mikor is álmukban, a saját ágyukban falták fel két társukat is. Ezt követően nem találták meg a ratognak vélt támadókat, azonban ilyen esetek megelőzésére lezárták a börtön oly részeit, melyek nélkülözhetőek voltak.
A túlélés mellett feltett céljuk, Kristályváros elutasításába beletörődve, hogy újabb közösséget hozzanak létre a példaértékű város mintájára. Jelenleg kis számú lakos számára szolgál menedékként, miután közel 30 taguk kiválva csoportjuktól a lázadók közé állt. Folyamatos őrséggel erősítik meg védelmüket és Kristályváros harcai után elveszett kristály fegyverekkel tartják távol a mutánsokat, amik azt érzékelve nagy ívben elkerülik a területet, akár Kristályvárost. Közösségük élén korábban Nathan Cotter állt, azonban miután Wells Creek kezdeményezte a kiválást, és meggyilkolta Nathant, Wyndham kis közössége vezető nélkül maradt. S ez továbbra is változatlan.
Wyndhamben nincsenek fizetőeszközök és a cserekereskedelem is kizárólag a kristály fegyverekre érvényes, amiket a túlélők gyűjtenek össze. Ez közöttük igen nagy kincs, amit lehetőleg igyekszenek dugdosni a kristályvárosaik elől.
Kölcsönös ellátásmód érvényesül, hiszen minden zsákmányt, orvosságot, élelmet és egyéb túlélési tárgyat közösen tárolnak, és napi beosztással adagolnak szét egymás között. Ennek megfelelő működését egy megbízott személy felügyeli. Azonban vannak kristályvárosi katonák, akik gyógyszerekkel, élelemmel, vízzel és ruhákkal látják el ezt a kis területet bizonyos időközönként.
Ahol máshol, úgy itt is kellően szemmel tartják a jövevényeket, egészen addig, míg meg nem győződnek az új arc szándékainak tisztaságáról. Ha pedig úgy vélik, mennie kell valakinek, ha kell erőszakkal rakják ki a szűrét. De alapvetőlen ha a világ helyzetét nézzük, igen békés és vendégszerető kis közösség ez.
Áramellátásuk teljesen alap, mely csak és kizárólag a kutakra korlátozódik le, ahonnan is a fürdővizet nyerik zuhanyzóikba. A locsolásra már nem pazarolják a börtön véges energiaforrását, így mesterséges víztározót alkotva gyűjtik össze az esővizet, amit öntözésre használnak.
A börtön udvara több fokozatból áll. Első körben a főkerítések között úgy két méteres távolság van. Ezek közé csapdákat állítottak, hogy a betolakodókat távol tartsák. Főbb kerítéseik mentén összesen három bástyájuk áll, melyekben három műszakos váltásban felügyelik a biztonságot. Az első udvar 50 méteres. Itt gazdálkodnak, azonban éjszakára állataikat a legbelsőbb kerítésen belülre viszik, hogy ott teljesen elzárva, fedett területen védhessék meg élelemforrásukat. A második udvaron a főzés és mindennapi tevékenységek folynak. Míg a legbelső udvarban tárolják a túlélés eszközeit.
Wyndhamben is élhetnek félvérek, akiket a túlélők túlnyomólag elfogadnak. Hiszen az ellenségem ellensége a barátom.
A közösség Kristályváros falától északra, két mérföldre helyezkedik el.
A közösség biztonságát egy maréknyi kiakasztott nyers Khryill kristály nyújtja a mutánsok ellen. Az emberi támadóktól a tornyokból figyelő közösségtagok védelmezik Wyndhamat.
Fegyverként bármilyen eszközt megragadnak. Azonban KRC eszközöket, csak a halott kristályvárosi katonák után találhatnak.


Abee
Catoosa egy gyárépülete, melyhez szálló is társult. Kerítés veszi körbe a vastag falakat, és legalább 150 főt tud elszállásolni Abee. Biztonságát maga Roberth Vinham tartja fenn, aki képes a mutánsok irányítására.
A raktár területén jelenleg kisebb piactér van, ahol mindenki elcserélheti zsákmányait. S habár Roberth Vinham nem épp a legbékésebb eszméket vallja, a szabályait szereti betartatni, ahogy a rendet fenntartani közösségében. Természetesen ez alól is vannak kivételek.
Abee két lakóépülettel rendelkezik. A modernebb épület, mindössze 40 fős, míg a régebbi változat 110 fő körül mozoghat. A Bandita szálló természetesen a régebbi, míg Rob-é és a titánoké a 40 fős modernebb lakóépület. A kettő valamivel messzebb van egymástól, hiszen közöttük helyezkedik el a gyár maga. A gyáron kívül pedig apró termőföldek találhatók és mini farmok. Itt a cserkészeknek nevezett túlélők tevékenykednek. Úgy összesen 50-en lehetnek. Azonban számukra nem jár ruházat, sem ház. Maguknak kellett megépíteniük a farmon azokból a lomokból, amiket a városban találhattak, vagy épp Abee-n. Ruházat gyanánt csak is a Banditák és félvérek elhordott darabjait örökölhetik. Azonban van lehetőség számukra cserélni az adagjaikat ruhákra. Bár legalább egy heti adagot kell fizetni egy teljes szettért, ami áll egy pár cipőből, felső, alsó ruházatból. Zoknikat és alsóneműket külön lehet cserélni. Számukra így a tisztálkodás és ruháik tisztán tartása már könnyedebb ügy. A zuhanyzást a gyár öltözőjében oldják meg, ahol is 50 fő tisztálkodása van megoldva. A ruháikat is ugyanitt mossák, házilag készített szappanokkal. A minőség kizárólag a Félvéreké, talán némi jut a Banditáknak is. Azonban ha a cserkészeknél valami értékesebbet találnak, azért sütővas is járhat.

A szabályok betartatása Rob számára egy kényesebb ügy. Fajtáját tekintve ő maga is valami erőszakosabb lénnyé vállt, így törvényeinek betartása érdekében a lehető legdurvább dolgokra is képes. Legelterjedtebb módszere a sütővas, amikor is egy vascsövet felhevítve, 1 cm átmérőjű lyukat éget a bűnös tenyerébe. Ez a lopást bünteti. Így minden bűnhöz egy jelképes büntetés jár.
Rob szereti "alattvalóinak" eszébe vésni minden nap a legfontosabb törvényt. Aki erősebb, az mindent elvehet. Azé lehet minden. Így titánjai bármit kényük-kedvük szerint elvehetnek a piacról, fizetség nélkül. Rájuk sok szabály nem vonatkozik, amiben Rob nem érintett.
Roberth világában mindent szabad, s legfőképp arra buzdítja "gyermekeit", hogy vegyenek el életet, élelmet, tárgyat, hiszen bármi az övék lehet. Ők az új faj. Az új evolúciós uralkodó faj.
Fegyverként használnak lőfegyvert és a közelharci alkalmatosságokat. Továbbá Rob képes irányítani a mutánsokat, s gyermekei, a titánok is képesek erre. Azonban a gyermekek legfeljebb D szintű lényt képesek irányítani. Alkalmanként eggyet, velük ellentétben Rob akár többet is és erősebbeket is.  


Aureus
Aureus területe egy katonai létesítmény, melynek elhivatott feladata, hogy egy teljesen lezárt - nem játszható - labort védelmezzenek. A laborban fejlődésgenetikai kutatások folynak, azonban van valami odabent, ami nemcsak vonzza, de fel is erősíti a mutáns génekkel rendelkező lényeket. A sugárzási területen tartózkodást megelőzően védőoltás gátolja a fertőzést, azonban ez kevesek kiváltsága. A vakcinából túl kevés van, elvégre alapanyaga egy ritka moha, mely évente egyszer jelenik meg, kis mennyiségben, és mindössze 3 napot él. Azon oltatlan személyek, akik túl sokáig tartózkodnak - minimum 2 hét - a sugárzással terhelt területen, fokozatosan betegednek meg és alakulnak át. Ha letelik a két hetes Aureuson való tartózkodási idő, gyakori az immunrendszer gyengülés és spontán üregi vérzés - orrvérzés, fülvérzés, szemvérzés és vérköpés.  Ha vérzési tünetek meg is szűnnek, azonban a megbetegedett személy továbbra is a sugárzás hatókörében tartózkodik, az átváltozás visszafordíthatatlanná válik. Kezdetben jellemző a paranoiás állapot, majd teljes megőrülés következik be. Bevérzett szemek és kidurranó érhálózat. Végül az alany az átváltozását követő 1 órában felrobban. Így a korábban említett következmények révén Aureus lakossága folyamatosan cserélődik. Aki egyszer itt járt, az legközelebb fél év múlva teheti be a lábát. A sugárzás Riderekre nincs hatással, Félvérekre azonban hasonlóan veszélyt jelent, ami annyiban tér el, hogy a Félvér faj képviselői nem változnak át. A  hatás magas láz és betegség formájában kiürül a szervezetből pár nap alatt, amennyiben az érintett eltávolodik a sugárzott területről. Ha a félvér továbbra is a sugárzott területen tartózkodik, a láz fogja elvinni.
Aureus 6 riderrel rendelkezik, kiknek feladata a bázis védelme és rendfenntartása, krízis helyzetek elhárítása. Otthonukul az elkerített területen belül elhelyezkedő több emeletes épületek szolgálnak, melyek tetején őrhellyé alakítva, katonák állomásoznak. Természetesen a védelem érdekében Aureus folyamatos megfigyelés alatt áll, így elég csak megpillantani egy idegen arcot, hogy lyukat lőjenek a koponyája közepére. Egy pillanatra sem tétováznak.


Chapel of Darkness
Dark Brotherhood, mint a világot járó rejtélyes árny is rendelkezik egy biztos ponttal az életében. Ez a biztos pont pedig a Chapel, ahol a fekete maszk és köpeny mögé bújt testvériség tagok nyugodtan lepihenhetnek a szűk számú szobák egyikében. Megihatnak valami kedvükre valót, vagy végre ehetnek valami finomat. Természetes arany ellenében. Ugyanitt vásárolhatnak új ruházatot, fegyvereket és robbanószereket.

Maga a kápolna egy régi Templom alatt húzódó temetkezési hely, melyet imádkozásra és gyónásra használtak. Bejárata a rogyadozó Templom főoltára alatt meghúzódó csigalépcső. A főoltár négy kopogásra nyílik az ajtónyitó által, mely egy kar segítségével enged bebocsátást a megfelelő ritmusú kopogásra. A kopogás ritmusa két kogás, 2 másodperc szünet, majd ismét két kopogás. ( _ _    _ _ ).
A csigalépcsőn való sétát követően egy mogorva, nagydarab figura fogad, majd egy hosszú, koponyákkal kirakott folyosó, melyet egy kör alakú kis szoba választ ketté. A kör alakú szobában található az Éjszaka oltára, melyben egy szakadt fekete selyem terítővel fedett oltáron magasodó koponyahalmokon elhelyezkedett, koponyákból kirakott kereszt található. Ez a halott Nightmarek oltára, melyet a két halott alapító kiállított, köpennyel fedett csontváza áll körbe a fal mentén. Kezükben halott gyermekük csontvázát tartják, a születésükkor elhunyt sziámi ikreik egy-egy felét, Dove-t és Dumotot. Dove jelképezi az emberi jóságot, a leválaszott csonk, Dumot pedig a kiírtanivaló emberi gonoszságot. Erre esküdött fel a testvériség. Minden egyes halott Nightmare koponyája megemlékezés céljából ide kerül.
A szobából kilépve, az újabb koponyákból kirakott, ezúttal rövidebb folyosót követően egy hatalmas barlang fogad, az Aula, melyet koponyák, aranyozott csontvázak díszitenek. Itt a Testvér fogad, akitől szoba igényelhető a maximum hatból. Ezek a szobák kizárólag ággyal, szekrénnyel és egy mosakodó káddal vannak ellátva. A Chapel rendelkezik szobalányokkal, akik vízet hordanak a kádakba, takarítanak, és a szobákba rendelt ételt és italt viszik.
Az Aulában található továbbá a Caravan is, ahol egy csuklyás, maszkos alaktól vásárolhatsz tartós élelmiszereket, gyógyászati felszereléseket, ruhákat és fegyvereket. Természetesen a fizető eszköz arany, melyet az elvégzett feladatokból szerezhetsz.
Minden elvégzett feladatot követően a koponya fal a következő megállód, melyet a halott célpontok koponyái díszitenek. Itt Bone, a "gonosz lelkek felvásárlója" fizeti ki jutalmadat. Bizonyítékul azonban a célpontod fejét kell elhoznod. Ha más nagyobb testrészt hozol a fizettséged néhány arannyal csökken. Ugyanitt vállalhatsz el feladatokat. A feladatok általában emberekre szólnak vagy nagyobb szintű mutánsokra. Esetleg újonnan feltűnő, túlmutálódásnak induló élőlényekre is lecsaphatsz. Ez az utóbbi kettő igazi ritkaságnak számít, így busás fizettség a jussod.


Admin

Consulatus
A Látkép Giphy
Múltam darabkái :
Keresem :
A Látkép Giphy
Az emberiség a kezdetektől küzdött kórságokkal. Talán visszavetett minket egy időre, de aztán magunkhoz tértünk. A természet gyógyítja magát, helyreállítja az egyensúlyt.
A Látkép Giphy
Reagok száma :
1652

A Látkép Empty
 

A Látkép

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Enigma :: Lépteid apró nyomai :: Tudásunk könyvtára-
^
ˇ