Belépés
ismeretlen vizekre
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Kincset érô
világunk mosolyai
Vöröslô szempárok
bújnak meg a sötétben
Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (17 fő) Hétf. Márc. 16, 2020 2:53 pm-kor volt itt.


Share
 

 Csoportok

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
ÜzenetSzerző
TémanyitásTárgy: Csoportok   Csoportok EmptyPént. Jan. 05, 2018 2:28 pm

Csoportok
Enigma-disease
Túlélô
Mint emberi faj vesznek részt az Enigma Disease történetében, kik a természetben egyedül vagy csoportokban, esetleg tábor közösségekben próbálják túlélni a Kór által okozott következményeket.
Ismert közösséget alkotó túlélő tábor: Wyndham Tulsa
Fegyver: Mezei pengék, lőfegyverek. KRC-vel csak is a szerencsések rendelkeznek.


Civil
Mint emberi faj vesznek részt az Enigma Disease történetében, kik a Kristályváros nevezetű fejlett közösségben élik túl a kór által okozott következményeket.
Fegyver: Általánosan nem rendelkeznek fegyverrel. A KRC birtoklását az ő esetükben büntetik.


Katona
Mint emberi faj vesznek részt az Enigma Disease történetében, kik a Civilekhez hasonlóképpen a Kristályváros nevezetű fejlett közösségben élik túl a kór által okozott következményeket. A Kristályváros által nyújtott katonai kiképzéseken estek át, ahol rangjukhoz méltóan a közösség biztonságára ügyelnek a falon belül, vagy azon túlra lépve, fix csoportokra osztva, igyekeznek tisztogatni a Kristályvárostól nem messze eső, meghatározott területeket.
Fegyver: KRC (Khyrill Crystal) fegyvereket alkalmazva veszik fel a harcot a mutánsok ellen. KRC lőfegyvert (pisztoly, puska stb.) kizárólag indokolt esetben alkalmaznak, annak hiányából kifolyólag. Legelterjedtebbek: Íjak, számszeríjak, kardok és egyéb pengék.


Félvér
Mint a vírus által fertőzött, de azt mégis megtűrő emberi faj vesznek részt történetünkben, kik tartozhatnak a Kristályvároshoz, Túlélőkhöz, Lázadókhoz vagy a Titánokhoz. Jellegzetességük a vörös szemek, mely a véráramba jutó adrenalin hatására villan fel. Személyiségük ezáltal oly módon meghatározott, hogy a lappangó vírus a szervezetükben magasabb vérmérséklettel látja el őket. Hajlamosak az érzelmeik túlzott megélésére. A kór elterjedését követően kizárólag a terhesség utolsó hónapjában megfertőződött anya törvényszerűen meghalt a világrahozatalukat követő napokban. Jóval erősebbek a normál embereknél, akik részben ettől gyűlölik is őket. Továbbá az ő bűnüknek tudják be a Kór elterjedését is, így általánosan magas diszkriminációnak vannak kitéve. Maximálisan 25 évesek lehetnek (2010 óta születnek).
Általános és egységes képességeik a következők: Jóval magasabb fizikai erő, kiváló éjszakai látás, kifinomult reflexek, megnagyobbodott gyorsaság, fokozott regeneráció (de levágott végtagok nem nőnek vissza) és ezek mellé társul a szörnyetegeket való érzékelés.
Gyengepontjuk: A kristályból kinyert elixír, mely minimálisan 2 dl mennyiségtől minden esetben végez a kiszemelt félvérrel. Ennél alacsonyabb adagok eszméletvesztésre, kábításra vagy gyengítésre elegendőek. Értelemszerűen a hatás enyhítéséhez mérten, egyre kisebb mennyiségről beszélünk.


Titán
Mint a vírus által fertőzött, de azt mégis megtűrő emberi faj vesznek részt történetünkben, akiket Roberth Vinham, mint az első félvér mutáns, nemzett. Jellegzetességük a vörös szemek, mely a véráramba jutó adrenalin hatására villan fel. Személyiségük ezáltal oly módon meghatározott, hogy a lappangó vírus a szervezetükben magasabb vérmérséklettel látja el őket. Hajlamosak az érzelmeik túlzott megélésére. Vér szerinti anyjuk kivégzésre kerültek, a születésüket követő napokban. Jóval erősebbek a normál emberektől, s félvérektől, ugyanis képesek irányítani a mutánsokat, D szintig. Ravagereken lovagolnak. A titánok mindössze 40-50 évet élhetnek, azonban hamarabb is öregednek. Így 17-8 évesen elérhetik akár egy 23 éves ember külsejét is. Továbbá maximálisan 20 évesek lehetnek.
Általános és egységes képességeik a következők: Jóval magasabb természetes erő, kiváló éjszakai látás, kifinomult reflexek, megnagyobbodott gyorsaság, fokozott regeneráció (de levágott végtagok nem nőnek vissza) és ezek mellé társul a szörnyetegeket való érzékelés, s azok irányítása (max D szintig). Az utóbbi képességet tovább tudják terjeszteni azokra is, akiknek a szervezetében a vírus megtalálható - tehát a félvéreket és guardianokat is tudják irányítani (elmemanipuláció), azonban egyénenként változó ennek a szintje. Általánosan gyenge ez a képességük.
Gyengepontjuk: A kristályból kinyert elixír, mely nagyobb dózisban a véráramba jutva okozhat:  eszméletvesztést, kábulást vagy fokozatos elgyengülést.

A titánokat Roberth Vinhham teremti. S hogy miképp? Terhes nőket raboltat embereivel, és mesterséges kómába helyezi azokat a szülés napjáig. A gyermekeken génmanipulációt hajt végre a mesterséges kóma alatt. Szülést követően az anya minden esetben meghal.
A titánok nem rendelkeznek családnévvel.


Lázadó
Mint emberi faj vesznek részt az Enigma Disease történetében, akik Wells Creek-t követve váltak ki a Wyndham Tulsa nevezetű túlélőtáborból. Feltett céljuk, hogy elfoglalják a Kristályvárost, a Titánok vezetőjét, Roberth Vinhamet támogatva. Jelenleg egy Abee nevezetű közösségben élnek, együtt Roberth Vinham félvéreivel, Titánjaival.
Fegyver: Lőfegyverek és egyéb mezei ölő alkalmatosságok. KRC-vel csak is a szerencsések rendelkezhetnek.


Rider
Rider, mint mesterségesen létrehozott ember, saját A szintű mutánssal rendelkezik, mellyel együtt fejlődtek labori körülmények között. Létrehozásuk során a babákba befecskendezték a vírus egy gyengített verzióját, így fizikumuk ellenállóbb lett, majd a mutáns egy DNS láncát megpróbálták a Rider szervezetébe beépíteni. Mivel ezek a gének már a vírus által mutálódtak, így a kísérleti alanyok 90%-ának a teste nem volt képes befogadni a DNS mintát, és azonnali halált okozott. Azok, akik túlélték a gének beépülésének folyamatát, változásokon kezdtek átmenni, és testjellemzőik a mutánsukéhoz kezdett el hasonlítani – macskaszerű mutáns esetén a Rider csendes és fürge lett, de ezen kívül előfordulhat például a szemszín vagy fül formájának megváltozása is. A mutáns DNS egyéb hatása volt a gyerekek felfokozott növekedése és öregedése, ami végül a vírus elfajzásához vezetett volna. Hogy ezt meggátolják, a tudósok egy különleges szert adtak be nekik, ami megállította a DNS miatt bekövetkező egyéb mutációkat. Az A szintű mutánsok rendelkeznek egy speciális képességgel, amit a Riderek is „örököltek” tőlük a DNS-ük által, azonban a korábban említett speciális szer hatása miatt ez is gyengébb lett.  
Létrehozásuknak egyetlen célja volt: az Aureus katonai- és kutatóbázis védelme. Létrehozásuk körülményessége és rizikója miatt összesen 6 rider létezik. Feladatukat a korábban említett mutánsuk segítségével tudják ellátni, amit irányítani is tudnak a koponyájuk alá helyezett chip segítségével. A mutánsokra egy nyakörv lett helyezve, mely két jeladóra reagál: az Aureus bázis jeladójára és a Riderük jeladójára. Ha a mutáns 100 méternél messzebb kóborol el a bázistól, a nyakörv mérget fecskendez a véráramába, és a mutáns azonnal meghal. A Rider két kilométerig tud eltávolodni a bázistól, ha ennél messzebb merészkedik, a chip az ő szervezetébe is mérget fecskendez, mely megöli. Ha a Rider meghal, és a mutáns életben marad, a chip abban az esetben is útnak indítja a mérget, hiszen egy A szintű mutáns túlságosan veszélyes az őt irányító Rider nélkül. Fordított esetben, ha a mutáns meghal, a Rider viszont életben marad, akkor a Riderre kivégzés vár, a helyébe pedig egy új Ridert állítanak.
Képességeik: Az embereknél erősebb fizikum, minimálisan gyorsabb regeneráció és gyorsabb reflexek (ezen képességeik azonban gyengébbek a félvérekénél). Mutáns specifikus testfelépítés, és a mutáns különleges képességének gyengébb változata.
Gyengeségek: Emberi testük miatt ártalmas számukra minden, ami egy átlagos emberre is. A KRC használható legyengítésükre vagy kábításukra, azonban nem halálos.
Genetikai korlát: Nemzőképtelenek
   

Testvériségi
Ide sorolandó minden titkos csoport, mely különböző okokból és különböző módon létrejött a vírus kitörése óta. Habár céljuk és a testvériségnek a mibenléte nem egyezik, egy közös mégis van bennük: aki nem tartozik a testvériséghez, nem ismerheti a létezésüket; kilépni nem lehet belőlük - csak a halál által.
Jelenleg létező testvériségek:

Dark Brotherhood: Tagjait Nightmareknek nevezik, többnyire félvérek vagy emberek vadász alakulata. Feladatuk, hogy megtisztítsák a világot a kártevőktől. Túlfajzott mutánsokra, banditákra és az emberiség legaljára vadászva járják a világot. Aurumból  származnak-még be nem vezetett város és történetszál- vagy túlélők soraiból válogatják ki tagjaikat. Senki és semmi nem tudhat a létezésükről. Akit beinvitálnak, az vagy elfogadja a felkérést, vagy meghal. Aki megkérdőjelezi feladatát, azt kivégzik. Aki elárulja kilétét egy kívülállónak, azt kivégzik. Ha egyszer beléptél, csak holtan kerülhetsz ki a klánból. Aki megszökik, annak vérdíjat tűznek a fejére.
A tagok nem rendelkeznek se névvel, se arccal, ha egymás környezetében tartózkodnak, maszkot és csukját viselnek. Ez biztosítja, hogy minden tag személyazonossága titkosított maradjon a többi tag előtt. Továbbá nem ismerik vezetőiket, csak egy eltorzított hangot, mely utasításokat és feladatokat közöl. Elvégzett feladataikért pénz a jutalmuk, melyet a Chapel of Darkness, egy Templom alatt húzódó barlangból kiépített kápolnából/rituális temetkezésihelyből átalakított Szentélyben költhetnek el.
Aurum, más néven Aranyváros egy helyszín, melynek létezéséről a Nightmareken kívül senki nem tud, ugyanígy ki sem játszható semmi vele kapcsolatban. A történet előrehaladása során ez változhat.

Nameless testvériség: Másnéven a Névtelenek testvérisége. Azon kincsvadászok által alapított titkos szervezet, mely bevette Kristályváros földalatti területeit (az Atlantisz nevet kapta, az elsüllyedt világ után). Sokan közülük a felszínen is tevékenykednek, azonban olyan személyek is tartoznak a testvériséghez, akik szimpla túlélőként csatlakoztak a titkos szervezethez. Ámbár a szervezet biztonsága érdekében, aki nem hivatalos Kristályvárosban, az nem teheti be a lábát oda. Ez a szabály a lebukásukat kívánja megelőzni.
A szervezet munkássága: A testvérig elsődleges célja az értékes tárgyak gyűjtögetése, melyek pénzre váltásával láthatják el magukat. Ezen a pénzen vásárolt élelmiszerek, titkos üzletek megkötése által juthatnak el a föld alá. Zsákmányaikat a feketepiacon értékesítik, ahol gyűjtők vagy épp nosztalgiázni vágyók vásárolhatják meg portékáikat. Jó pénzért tolvajokat bújtatnak és túlélők közül válogatnak alkalmas személyeket a gyűjtögetésre.
A szervezet élén maga az Unnamed áll. Senki sem látta. Senki sem ismeri a fickót. Úgy tartják már nem él közöttük. A közvetítő az egyetlen, aki levelezhet az Unnamed-del. Ezáltal a közvetítő számít a Unnamed szóvivőjének.  
A jelszó: A fémkapu ablakánál masszív, átható pillantást vet reád, s feleletet vár. A válaszod nem más, mint a semmi újra gondolva, a láthatatlan világ.  De elég ha csak a dőlt betűvel szedett részt mondod majd neki.
Ha ismered a jelszót, könnyedén kijuthatsz fizetség ellenében a város falain túlra. Azonban az útvonalad gondos döntés alapján változik. Összesen 4 útvonal létezik. Mindegyik máshova vezet. Számít, hogy gyalog, vagy társaságban, vagy épp mikor akarsz a falon túlra jutni. S fontos, hogy mennyi kenőpénzt adsz a kapumesternek. Ha jól megfizeted, tán azt is megkérdi, hogy hova tartasz.
Íratlan szabályok: Atlantisz területére, a közösség részére fenyegetést jelentő személyt tilos vinni. Továbbá Atlantiszról és a Nameless testvériségről beszélni tilos. Azon személyeknek, akik nem tartoznak Kristályváros nyilvántartott személyei közé, szigorúan tilos megközelíteniük a város felszínét. Amennyiben az invitált személy nem kíván csatlakozni a testvériséghez, annak köteles vagy elvenni az életét a titok megtartása érdekében.

Tartarosz gyermekei: A Nameless testvériségből kivált tagok, akik nem elégedtek meg a többiek egyszerű életmódjával. Ők azok, akik megunták a földalatti életmódot, akik nem elégedtek meg azzal, hogy pusztán időnként láthassák a napfényt.  S habár ezen gondolataik egy ideje már megfogalmazódtak bennük, a tényleges kiválásukra két éve került sor, amikor egy titán jelent meg Atlantisz alagútrendszerében. Ő volt az, aki elhozta a lent élőknek Robb eszméit, s aki először szavakba foglalta azt, amire mindannyian vágytak: Kristályváros elfoglalása; s tudták, hogy erre a legjobb esélyük innen, Atlantiszból volt. Hiszen senki nem tudott a létezésükről, így senki nem is számíthatott egy esetleges támadásra, nem igaz? Robbnak pontosan ezért volt szüksége Atlantiszra, s habár leányának, akit ideküldött, Hecaténak nem sikerült az egész testvériséget átállítania saját oldalára, a széthúzás így is jelentős lett.
Elsődleges feladataik a tagoknak az információgyűjtés, kémkedés, fegyverek felhalmozása, és Kristályváros elitjének a behálózása. Hiszen egy rendszert belülről lehet a legegyszerűbben megdönteni, a tehetős családok pedig igen kapzsivá váltak az évek során – Robb tisztában volt azzal, hogy ezeket az embereket egy dolog érdekli: a vagyonuk megtartása. Alkut nem is olyan nehéz így ajánlani azoknak, akik a sötét oldal felé hajlanak. Ezen kívül a már korábban Kristályvárosba juttatott kémek is az információkat a Tartarosz gyermekeinek adják le, akik közvetítőként is működnek Abee és Kristályváros között.
Ugyanazok a szabályok vonatkoznak erre a testvériségre is, mint a többire: kilétükről senki nem szerezhet tudomást, kilépni a csoportból senki nem tud, s ha Hecate, vagy vezetőinek egyike úgy véli, egyik tagjuk veszélyes a céljukra nézve, akkor szemrebbenés nélkül megszabadulnak bárkitől, ehhez még külön engedélyt sem kell kérni. Minden gyanús alak, viselkedés és ügyelet azonnali kivégzéssel jár.

Admin

Consulatus
Csoportok Giphy
Múltam darabkái :
Keresem :
Csoportok Giphy
Az emberiség a kezdetektől küzdött kórságokkal. Talán visszavetett minket egy időre, de aztán magunkhoz tértünk. A természet gyógyítja magát, helyreállítja az egyensúlyt.
Csoportok Giphy
Reagok száma :
1652

Csoportok Empty
 

Csoportok

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Enigma :: Lépteid apró nyomai :: Tudásunk könyvtára-
^
ˇ